Detii o unitate de cazare si doresti sa atragi cat mai multi turisti? Iata 5 metode de care trebuie sa tii cont atunci cand vrei sa convingi oamenii sa accepte oferta ta si sa repete experienta.
1. Atragerea oaspetilor cu o descriere atractiva
Turistii vor ajunge pe o pagina de rezultate care va afisa toate ofertele din localitatea sau zona ta. Ai la dispozitie 300 de cuvinte cu care poti descrie unitatea si sa-i convingi sa dea click pe oferta ta. Asigura-te ca acest lucru este scris cat mai eficient posibil, subliniind punctele unice, atractiile si ofertele speciale. Ai doar cateva secunde la dispozitie sa ii captivezi.
2. Fotografiile reale ale unitatii de cazare

Prin intermediul fotografiilor realizate de tine, turistii se pot imagina relaxandu-se in piscina, luand micul dejun pe balcon sau citind pe o canapea confortabila. Poti incarca pana la 20 de imagini in anuntul tau- cu cat mai multe, cu atat mai bine. Asigura-te ca ai inclus o selectie buna, atat la interior, cat si la exterior, si nu uita sa setezi imaginea de profil cea mai reusita, pentru ca aceasta este imaginea prinicipala care va aparea pe toate paginile cu rezultatele de cautare.
3. Afiseaza preturi corecte
Nimeni nu va face rezervari la unitatea ta daca ar putea sta la o unitate similara din apropiere, la jumatate de pret. Verifica sa vezi daca preturile tale sunt reflectate de zona in care exista proprietatea si asigura-te ca poti creste preturile in anumite perioade, precum cele in care s-ar petrece evenimente importante in apropiere.
4. Atragerea comentariilor de la turisti
Unitatile care au comentarii de la turisti au o marja de rezervare cu 40% mai mare decat cele fara. Asadar, solicita celor care s-au cazat in unitatea ta, sa lase o opinie in legatura cu sejurul petrecut acolo.
5. Comunicarea rapida

Odata ce ai perfectionat prezentarea unitatii si solicitarile de cazare incep sa vina, ai nevoie sa te asiguri ca ele vor deveni sigure. Incearca totdeauna sa rapunzi cat mai repede (in mod ideal in 24 de ore). Trebuie sa stii ca turistii cer informatii mai multor unitati, iar proprietarii care raspund cel mai rapid, au sanse reale de a obtine rezervarile.
Daca un turist iti trimite un mesaj pentru a cere mai multe informatii, in afara de a raspunde intrebarilor, oferit-le si o oferta de pret detaliata. Un turist poate rezerva imediat dupa un astfel de raspuns – este cel mai rapid mod de a asigura o rezervare.
