Fiecare unitate turistica de cazare doreste cat mai multi turisti, astfel ca, in acest articol iti vom prezenta cateva practici pentru a atrage turistii.
Pasul 1- Atentie la nevoile si cerintele clientilor

Nevoile si cerintele clientilor sunt importante pentru dezvoltarea unitatii tale. Exista si metode pe care va puteti baza, de exemplu: discutiile cu turstii, pentru a ajunge cat mai aproape de cerintele lor; vizitarea competitorilor din zona si compararea calitatilor; cautarea de informatii noi , cel mai probabil pe internet.
Pasul 2 – Ajustarea ofertei la conditiile pietei
Atentie accentuata pe calitate si pe oferta de pret! Probabil multe unitati dispun de o calitate clasificata la diferite stele, fapt ce trebuie corelat cu ajustarea ofertelor de pret. Informarea este importanta pentru a avea succes.
Pasul 3 – Promovarea pentru o unitate turistica de cazare este importanta

Daca oferi servicii de calitate si nu incerci sa minti turistul, cu siguranta acel turist se va intoarce cu incredere si cu siguranta. De aceea este foarte important sa fim sinceri si corecti cu turistii pentru a ne promova. Exista o multime de metode de promovare, printre care: sa ne facem cunoscuti printre clientii potentiali, sa ne prezentam cat mai bine in fata lor, sa oferim informatii catre accesul la locatia pensiunii, si nu in ultimul rand, sa apelam la agentii sau site-uri de promovare (ex: www.centruturistic.ro, iti poti inscrie gratuit unitatea turistica si ai promovare pe diferite site-uri de socializare si bloguri.)
