Rezumat:
Finanţat de startup-ul american Faraday Future, Canoo este un nou brand de vehicule electrice cu dotări premium, disponibile exclusiv pe bază de abonament. Conceptul, radical diferit de modelul comercial îmbrăţişat de giganţi precum Volkswagen sau Ford, porneşte de la idea că un vehicul electric cu dotări de lux este prea costisitor pentru a putea fi achiziţionat pe de-a-ntregul de consumatori cu venituri de nivel mediu. În loc să aleagă din start soluţia de compromis a unui vehicul entry-level, consumatorii pot alege să beneficieze de confortul modelului dorit plătind un abonament lunar.
Cu design neconvenţional, primul model electric semnat de startup-ul californian Canoo este recomandat drept un vehicul utilitar spaţios şi confortabil, gândit pentru călătorii cât mai confortabile pe distanţe de până la 400 km. Interiorul oferă vedere panoramică şi spaţiu amplu pentru bagaje şi pasageri, aşezaţi pe o banchetă care seamănă mai degrabă cu o canapea confortabilă.
Deşi includ spaţiu pentru şofer, vehiculele Canoo sunt gândite în primul rând pentru navigare autonomă, producătorul incluzând nu mai puţin de 12 senzori cu ultrasunete, 5 senzori radar şi 7 camere video conectate la computerul de bord.
Citeşte continuarea pe Go4it!
Citeşte şi
Producătorii de automobile electrice caută sunete pentru siguranţa pietonilor
Citeşte şi
Fabrică gigant de baterii pentru maşini electrice, construită de Volkswagen şi o companie suedeză
Citeşte şi
Autorităţile europene pun interdicţii vehiculelor electrice silenţioase
Citeşte şi
Compania Uber ar putea fi obligată să adopte mai repede vehiculele electrice
