Rezumat:
Daca deja aveti bine stabilit domeniul de activitate, nu mai trebuie altceva de facut decat sa creati un magazin online. Crearea unui magazin online consta in multe responsabilitati de care trebuie sa tineti cont.
Atragerea clientilor
Magazinele online au inceput sa fie foarte cautata si in Romania, de accea trebuie tot timpul sa fiti la curent cu noutatiile in lumea virtuala. Atragerea clientilor nu este usoara. Intai de toate trebuie sa te orientezi pentru produse cu o nota mai scazuta decat in comertul traditional. Produsele tale sa fie cat mai complexe si mai detaliate pentru a fi cat mai sigur clientul de ceea ce si doreste. Preturile sa fie reale.
Despre serviciul de crearea unui magazin online
Daca un client acceseaza magazinul dvs. online si are nevoie de mult timp pentru a se conecta sau a finaliza o comanda, probabil el nu se va intoarce bucuros pe acest site. De aceea site-ul dvs. trebuie sa fie scurt si la obiect, sa contina doar articole de interes profesional si nu altceva. Reclame despre produsele din acel site si nu altele. Incarcarea site-ului cu diferite articlole care nu sunt benefice cresterii in vanzari, ingreuneaza accesarea acestuia.
Pentru succesul magazinului online trebuie asigurata o garantie si siguranta
Aceasta consta in siguranta pe care o oferiti clientilor ca produsele sunt reale, ca site-ul dvs. este real si concret. Prima modalitate ar fi incercarea obtinerii unor acorduri de publicarea partenerilor ale firmelor de prestigiu, cum ar fi: firmelor de curierat, bancilor cu care colaborati, sistemele internationale de plata si multe altele. Daca un client observa acest lucru pe site-ul dvs. se simte in siguranta si utilizeaza cu incredere site-ul.
Ofera informatii noi utilizatorilor
Frecvent gasim utilizatori care navigheaza nu doar pentru a comanda ceva, ci si pentru a se informa. De aceea este bine sa informati utilizatorii despre ceea ce oferiti in acel magazin online.
Modalitati de plata
Pe langa clasica modalitate de plata prin ramburs, oferiti clientilor mai multe modalitati de a achita. De exemplu poate unora li se pare mai convenabil plata cu cardul, ramburs sau plata prin sms.
Bannere
O principala sursa de venit pentru administrarea magazinului online este plasarea bannerelor. Aceste bannere sunt benefice pentru functionarea site-ului, de accea sunt recomandate amplasarea unor link-uri ale unor site-uri apropiate de cel promovat de catre dvs.
Rabdarea clientilor
Nu abuzati de rabdarea unui utilizator, deoarece el poate sa devina client. La orice intrebare sa nu lasati sa treaca foarte mult timp pentru a raspunde.
Plan de comunicare
Pentru a informa permanent despre noutati in site sau despre reclame, oferte si multe altele, trebuie sa aveti un plan de comunicare pentru a mentine contactul permanent cu clientii existenti sau potentiali.
Nu improvizati
Descrierea magazinului online este foarte importanta, clientul inainte de a cumpara verifica si descrierea site-ului, de accea este bine sa descrieti realitatea pentru o mai buna colaborare cu clientul.
Promovarea
Nu in ultimul timp, promovarea conteaza foarte mult. O firma promovata are mult mai mult profit decat cea nepromovata. In ce consta promovarea? Trimiterea unor newslettere catre abonatii care ar putea fi interesati de produsele tale.
Sfat: Daca te gandesti la crearea unui magazin online, intr-o afacere de succes trebuie investit, atat psihic cat si financiar. Speram ca acest articol sa iti fie de folos pentru creearea unui magazin online.