Optimizare SEO in Twitter
Asigurati-va ca profilul dumneavoastra dezvaluie clar cine sunteti si ce faceti, si ca include link-uri catre site-ul sau blogul dumneavoastra. Luati-va timpul necesar pentru a va completa profilul astfel incat sa fie gata de folosit in marketing. Tineti cont ca numarul mic de caractere folosit in completarea profilului poate avea un impact mare in cresterea cautarilor pe Twitter si in asigurarea utilizatorilor siguri.
Puteti, de asemenea, sa optimizati designul background-ului profilului dumneavoastra de Twitter, pentru a-l configura special pentru afacerea dumneavoastra. Designul poate include puncte de marketing precum un logo, un numar de telefon pentru afacerea dumneavoastra, site-ul si email-ul. Integrati un design pe Twitter pentru brandul dumneavoastra pentru a spori si incuraja actiunile. Aruncati o privire pe alte conturi de Twitter pentru afaceri si inspirati-va, apoi optimizati designul astfel incat pagina dumneavoastra de Twitter sa fie conceputa pentru brand si cu un scop bine definit.

Daca aveti un blog, puteti sa-i inserati feed-ul in Twitter in mod automat, cu ajutorul uneltelor gratuite si usor de folosit puse la dispozitie, precum TwitterFeed. Asigurati-va ca distribuiti postari de real folos. Oamenii cauta continut relevant si valoros pe Twitter, uneori continut de entertainment, dar in nici un caz continut ce are legatura cu vanzarile. Daca sunteti un utilizator activ, asigurati-va ca aveti si pe blog sau pe site un widget Twitter. Ultimul pont de optimizare seo pentru folosirea profesionala a Twitter: nu subestimati valoarea unei fotografii de profil draguta si zambitoare. Aceasta caldura va poate ajuta sa atrageti clientii. O fotografie poate fi facuta de un prieten sau de un fotograf, in functie de bugetul dumneavoastra.
Optimizarea SEO pe LinkedIn
LinkedIn poate fi mai mult decat o oportunitate de networking profesional; poate fi o bucatica de marketing colateral pentru a construi vizibilitate si credibilitate pentru afacerea dumneavoastra. Incepeti prin a va completa integral profilul. Cei mai multi dintre noi creaza profile pe LinkedIn si apoi uita de ele. Reveniti la editarea profilului si actualizati-l! Profitati de avantajele tuturor caracteristicilor noi pentru profile, acestea sunt adaugate si adaptate constant.
Folositi cuvinte descriptive pentru ca va ganditi ca oamenii ar putea cauta asta in legatura cu produsele si serviciile dumneavoastra? Cu cat comunicati mai coerent ceea ce faceti, folosind sintagme descriptive, cu atat aveti mai multe sanse sa fiti gasiti de catre potentialii clienti care sa va sprijine afacerea. Includeti un mic sumar pentru a va promova.

Asigurati-va ca link-urile pentru site sau blog sunt incluse, de asemenea si cel de Twitter. Blogul dumneavoastra poate fi actualizat direct prin feed pe profil, este suficient sa accesati sectiunea Add Sections si sa adaugati feedul, obinand astefel o prima optimizare seo.
Odata ce profilul dumneavoastra profesional este actualizat, asigurati-va ca profitati de avantajul paginii de companie pe LinkedIn. Puteti castiga mai multa vizibilitate pentru afacerea dumneavoastra atunci cand setati varianta paginii de brand. Veti vrea ca ca descrierea companiei dumneavoastra sa fie bogata in cuvinte dupa care vreti sa fiti cautati si gasiti.
Daca aveti deja o pagina de companie, o puteti optimiza adaugand-o in noul tab de Servicii, si sa o extindeti pentru ceea ce faceti. Puteti pune un link de la blogul companiei in pagina, sau puteti chiar sa adaugati videoclipuri pe pagina companiei.
Daca vreti sa va conectati mai mult cu clientii si cu partenerii, adaugati si un widget de LinkedIn pe site-ul sau pe blogul dumneavoastra, continuand astfel procedura de optimizare SEO.
Paginile de companie pe LinkedIn ajuta si oamenii care pot vedea paginile personale ale angajatilor dumneavoastra, pentru ca profilele angajatilor se vor conecta cu cel al brandului.
