Connect with us

Hi, what are you looking for?

Sport

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare

nike


Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare, potrivit unor directori de vârf, în timp ce marca de îmbrăcăminte sportivă din SUA se lansează într-un impuls de marketing despre care speră că va relansa vânzările slabe şi va ajuta la concurenţa cu rivalii mai puternici, transmite Reuters.


Producătorii de îmbrăcăminte sport încearcă să reaprindă cererea pentru produsele sale pe baza Olimpiadei de la Paris 2024, care reprezintă o revenire la normalitate după Tokyo 2020, amânată până în 2021 şi ţinut fără spectatori din cauza pandemiei globale.

Sportivi sponsorizaţi, printre care sprinterul american Sha’Carri Richardson şi maratonistul kenyan Eliud Kipchoge, au prezentat modelele Nike pentru Jocurile Olimpice, la un spectacol la Paris, joi, unde marca a dezvăluit şi 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltate cu sportivi.

”Această Olimpiada va fi cea mai mare a noastră… va fi cea mai mare cheltuială a noastră media”, a declarat Heidi O’Neill, preşedinta departamentului pentru consumatori, produse şi mărci la Nike, într-un interviu.

Eda a adăugat că ”acesta va fi cea mai mare investiţie şi cel mai mare moment pentru Nike din ultimii ani”, fără a estima o cifră asupra cheltuielilor planificate.

În ultimul trimestru al Nike, cheltuielile totale de marketing au fost de 1 miliard de dolari, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Întrebată dacă cheltuielile vor continua să crească, O’Neill a spus că marketingul a fost ”investiţia prioritară numărul unu” pentru companie.

Nike, în general, se concentrează pe campanii de marketing ”mai puţine, mai mari”, a adăugat ea.

Compania cu o evaluare de 139 de miliarde de dolari a angajat un nou director de marketing la sfârşitul anului trecut, deoarece încearcă să-şi consolideze brandul pe o piaţă din ce în ce mai competitivă a îmbrăcămintei sportive.

Mărcile de alergare mai noi, cum ar fi On şi Hoka, preiau cote de piaţă de la Nike, în timp ce o tendinţă de îndepărtare de pantofii de baschet groşi este în beneficiul celui mai apropiat rival al său, Adidas, şi pantofii săi ”terasă”. cu profil redus.

Planurile Nike contrastează cu cele ale Adidas. Brandul german a redus cheltuielile de marketing şi a cheltuit 2,5 miliarde de euro pentru marketing în 2023, în scădere cu 8,5% faţă de anul precedent.

Cheltuielile Nike în ultimele patru trimestre au fost de 4,3 miliarde de dolari, o creştere de 6%. Investiţia Nike ar trebui să contribuie la stimularea cererii, în ciuda presiunii asupra consumatorilor la nivel global, spun directorii.

”Consumatorii sunt presaţi de costuri în aproape fiecare piaţă pe care desfăşurăm afaceri”, a declarat Craig Williams, preşedintele Nike pentru geografii şi piaţă globală. În ciuda acestui fapt, consumatorii continuă să răspundă ”foarte pozitiv” la Jocurile Olimpice, ca eveniment, a spus Williams, adăugând că este încă văzută ca ”simbolul sportului”.

 

viewscnt

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemanatoare

Sport

Garda Civilă spaniolă a destructurat săptămâna trecută ”Fundaţia l’Iam” şi a descoperit planuri de atentat vizând Real Madrid, Euro şi Jocurile Olimpice (JO) de...

Sport

Atacantul Denis Drăguş a declarat, luni seară, că a meciul cu Ucraina a fost extraordinar, afirmând că speră că românii au primit ceea ce...

Sport

Căpitanul echipei naţionale a României, Nicolae Stanciu a deschis scorul în meciul cu Ucraina şi spune că nu este important cine marchează, atât vreme...

Sport

Tehnicianul Mircea Lucescu a declarat, luni seară, că naţionala României a demonstrat, cu Ucraina, că poate câştiga orice meci, dar este nevoie ca evoluţia...

Articole recomandate

Sport

Garda Civilă spaniolă a destructurat săptămâna trecută ”Fundaţia l’Iam” şi a descoperit planuri de atentat vizând Real Madrid, Euro şi Jocurile Olimpice (JO) de...

Muzica

În urmă cu mai bine de o săptămâna, Florin Salam a fost, din nou, în mijlocul unui scandal. Ce s-a întâmplat, de fapt? A...

Sport

Răzvan Marin a declarat, luni, după victoria României în meciul cu Ucraina, scor 3-0, că este mândru de prestaţia sa şi a colegilor săi...

Sport

Sorana Cîrstea este în continuare jucătoarea de tenis din România clasată cel mai bine în ierarhia WTA, conform clasamentului dat publicităţii luni. Cîrstea se...