Connect with us

Hi, what are you looking for?

Diete

Micul dejun cea mai importanta masa

Un mic dejun sanatos si copios ajuta organismul sa aibe energie pentru a arde depozitele de grasime.

Micul dejun cea mai importanta masa

Auzim foarte des faptul ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si ca ar trebui sa fie o masa substantiala.  Cu toate acestea, foarte multi oameni sar peste aceasta masa a zilei sub pretextul ca nu le este foame sau ca se grabesc sa ajunga la serviciu.

O mare parte dintre cei care „sar” peste micul dejun, au senzatia ca, eliminand aceasta prima masa a zilei, vor scapa de kilogramele in plus. Din pacate insa, acest aspect este unul dintre cele mai false mituri. Din contra, un mic dejun sanatos si copios ajuta organismul sa aibe energie pentru a arde depozitele de grasime. Cu alte cuvinte, persoanele care servesc micul dejun au mai multe sanse de a-si mentine silueta supla decat cele care sar peste aceasta masa.

Un mic dejun sanatos trebuie sa contina fibre si proteine. Proteinele pot proveni din carne, oua, fasole sau produse lactate iar fibrele se gasesc din abundenta in cereale integrale, legume si fructe proaspete. 

Recomandat este sa eviti cerealele cu zahar, sucurile cu acid, produsele de patiserie, painea alba etc. Deoarece nu doar ca sunt bogate in calorii dar nu tin nici de foame. Astfel, un mic dejun compus din alimentele de mai sus nu isi va respecta rolul iar tu vei fi flamanda pana in ora pranzului.
Daca totusi nu ai timp pentru micul dejun, poti incerca doua gustari; prima gustare acasa, inainte de a pleca de la serviciu (o felie de paine prajita sau un ou fiert tare), si a doua gustare la serviciu (o banana, un iaurt etc.). Important este sa mananci totusi ceva!

Micul dejun cea mai importanta masa
Micul dejun cea mai importanta masa 107

Idei pentru un micul dejun ideal

  • Incearca un bol de cereale integrale cu lapte degresat. Daca adaugi si cateva bucatele de fructe proaspete (o banana) vei avea o masa plina de vitamine si energie.
  • Ouale sunt o sursa importanta de sanatate si energie. Un mic dejun care consta intr-o omleta cu branza proaspata, sunca de pui, putin ardei si ceapa  reprezinta o masa ideala pentru orice persoana. Poti adauga la aceasta varianta si o felia de paine integrala, alaturi de un suc de fructe proaspat.
  • O alta combinatie reusita si recomandata pentru micul dejun este formata din piept de pui cu branza, un iaurt, o felie de paine prajita si o cana de cafea indulcita cu miere!
  • Daca doresti un mic dejun mai atractiv, poti incerca clatitele cu branza proaspata de vaci, cu ciocolata sau cu carne. Un baton de cereale si o ceasca de cafea cu lapte intregeste un inceput de zi perfect.
  • Si salatele sunt bene venite dimineata. Oua fierte, branza proaspata, salata verde, o rosie si putin ulei de masline, compun o masa bogata in vitamine. Poti adauga si o cafea sau un milkshake de banane.
  • Daca esti mai traditionalista putin, poti incerca varianta urmatoare: cateva felii de paine prajita cu unt, putin gem/dulceata facuta in casa si o cana de ceai iti ofera energia maxima pentru intreaga zi.

Si pentru ca deja mi s-a facut foame, vreau sa-ti mai spun cateva trucuri:

  • evita alcoolul si tutunul dimineata
  • spune NU cafelei pe stomacul gol
  • nu manca alimente bogate in grasimi deoarece iti vor ingreuna digestia
  • evita dulciurile si produsele de patiserie la micul dejun
  • si cel mai important: NU SARI PESTE MICUL DEJUN
Voteaza articolul
[Total voturi: 0 Scor general: 0]
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemanatoare

Diete

Un mic dejun sanatos si copios ajuta organismul sa aibe energie pentru a arde depozitele de grasime.

Diete

Excesele sunt cea mai scurta cale catre multe kilograme in plus si scaderea respectului de sine.

Diete

Merele, perele, bananele, fructele in general fac minuni in privinta unei cure de slabire.

Diete

Creatorul dietei spune ca dieta nu este una saraca in carbohidrati sau saraca in grasimi.

Diete

Dietele de detoxifiere foarte restrictive nu trebuie urmate pe perioade lungi de timp.

Articole recomandate

Diete

Excesele sunt cea mai scurta cale catre multe kilograme in plus si scaderea respectului de sine.

Sanatate

Multe diete nu au success pe termen lung pentru ca nu tin cont de ceea ce inseamna a slabi sanatos si permanent.

Sanatate

Elimina acele obiceiuri proaste care duc inevitabil la acumularea kilogramelor in tot felul de zone ale corpului.

Diete

Merele, perele, bananele, fructele in general fac minuni in privinta unei cure de slabire.