Connect with us

Hi, what are you looking for?

Internet

Cea mai mare greseala de branding care iti aduce falimentul: un nume comun

Cel mai bun site de vânzări mașini nu este mașini.ro ci Autovit.ro
Cel mai bun site de anunțuri nu este anunturi.ro ci OLX.ro

greseala de branding

Cea mai importantă decizie de marketing pe care o poți lua este alegerea unei denumiri pentru produsul tău.

Cum afectează Internetul rolul numelui brandului?


În era poziționării, numele era important. În era Internetului, numele are o importanță critică.
Motivul este următorul: în perioada premergătoare apariției Internetului, un brand avea întotdeauna o componentă vizuală.

Forma sticlei de Coca-Cola, culorile de pe cutia unui film Kodak, fonturile unui logotip Intel, aspectul și locația unui restaurant McDonald’s. Internetul elimină aspectul vizual. Pentru a intra pe un site, tastezi un cuvânt. Fără imagini, fără culori, fără font, fără aspect, fără locație.
Dacă numele are o importanță critică, atunci de ce sunt atât de slabe cele mai multe nume de branduri de pe Web? Și asta ca să fim drăguți! Cele mai multe nume de branduri de pe Internet nu sunt slabe, sunt groaznice.

greseala de branding
Greseala de branding


Cea mai mare greseala de branding: nu folosi nume comune sau generice

Cele mai cunoscute și mai valoroase nume de branduri din lume sunt toate substantive proprii, nu nume comune sau generice. Conform sondajelor Interband, un consorțiu de consultanță pentru branduri, există 60 de branduri mondiale, fiecare valorând peste 1 miliard de dolari. Și nici unul dintre ele nu este un nume comun sau generic.

Printre acestea, regăsite de obicei în lista primelor 60, se numără Coca-Cola, Microsoft, Ford, Disney, Intel, McDonald’s, Marlboro, Nokia, Nescafé, Hewlett-Packard, Gillette, Kodak și Sony. Conform consorțiului Interbrand, împreună, cele 60 de branduri valorează incredibila sumă de 729,4 miliarde de dolari.)

Dar chiar așa stau lucrurile? Este Internetul atât de diferit când vine vorba de numele brandurilor? Până în acest moment nu pare a fi.Sursa: Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului.
Al Ries & Laura Ries.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemanatoare

Internet

Explozia care a avut loc în regiunea rusă Pskov, la granița cu Belarus, a fost cauzată de un atac cu drone. Incidentul a avut...

Bizar

Escrocheria „medicamentelor-minune”: cum sunt păcăliți românii / Dialog cu o operatoare care vinde, la reducere, un „preparat miraculos” În ultimul timp, am observat o...

Film

În ultima perioadă, compania Orange a emis mai multe avertismente cu privire la e-mailuri frauduloase care încearcă să convingă utilizatorii să dea clic pe...

Internet

În ultimele zile, Imaginea HotNews.ro a fost folosită fraudulos pentru promovarea unui fals medicament. Este important să clarificăm că HotNews.ro nu are nicio legătură...

Editorial

Dragostea și relațiile romantice nu mai sunt la fel de simple ca în trecut în această eră digitală. Internetul și tehnologia modernă au schimbat...

Articole recomandate

Fără categorie

Ultimul deceniu a fost marcat de o schimbare radicală în Turcia sub conducerea lui Recep Erdogan. Erdogan, care a fost primul ministru între 2003...

Muzica

In articol: Florin Salam se numără printre cei mai îndrăgiți și apreciați artiști de la noi din țară, iar de când a apărut pentru...

Muzica

Autor: Redacție a1.ro | Publicat: Marti, 11 Aprilie 2023, 13:11 Actualizat: Marti, 11 Aprilie 2023, 14:05 Fiul lui Florin Salam, Dani Stoian, a anunțat...

Film

De la regizorul premiat Ben Affleck, cu Matt Damon în rolul principal, Air dezvăluie parteneriatul legendar dintre începătorul Michael Jordan și divizia de baschet...