Connect with us

Hi, what are you looking for?

Internet

Cea mai mare greseala de branding care iti aduce falimentul: un nume comun

Cel mai bun site de vânzări mașini nu este mașini.ro ci Autovit.ro
Cel mai bun site de anunțuri nu este anunturi.ro ci OLX.ro

greseala de branding

Cea mai importantă decizie de marketing pe care o poți lua este alegerea unei denumiri pentru produsul tău.

Cum afectează Internetul rolul numelui brandului?


În era poziționării, numele era important. În era Internetului, numele are o importanță critică.
Motivul este următorul: în perioada premergătoare apariției Internetului, un brand avea întotdeauna o componentă vizuală.

Forma sticlei de Coca-Cola, culorile de pe cutia unui film Kodak, fonturile unui logotip Intel, aspectul și locația unui restaurant McDonald’s. Internetul elimină aspectul vizual. Pentru a intra pe un site, tastezi un cuvânt. Fără imagini, fără culori, fără font, fără aspect, fără locație.
Dacă numele are o importanță critică, atunci de ce sunt atât de slabe cele mai multe nume de branduri de pe Web? Și asta ca să fim drăguți! Cele mai multe nume de branduri de pe Internet nu sunt slabe, sunt groaznice.

greseala de branding
Greseala de branding


Cea mai mare greseala de branding: nu folosi nume comune sau generice

Cele mai cunoscute și mai valoroase nume de branduri din lume sunt toate substantive proprii, nu nume comune sau generice. Conform sondajelor Interband, un consorțiu de consultanță pentru branduri, există 60 de branduri mondiale, fiecare valorând peste 1 miliard de dolari. Și nici unul dintre ele nu este un nume comun sau generic.

Printre acestea, regăsite de obicei în lista primelor 60, se numără Coca-Cola, Microsoft, Ford, Disney, Intel, McDonald’s, Marlboro, Nokia, Nescafé, Hewlett-Packard, Gillette, Kodak și Sony. Conform consorțiului Interbrand, împreună, cele 60 de branduri valorează incredibila sumă de 729,4 miliarde de dolari.)

Dar chiar așa stau lucrurile? Este Internetul atât de diferit când vine vorba de numele brandurilor? Până în acest moment nu pare a fi.Sursa: Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului.
Al Ries & Laura Ries.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemanatoare

Internet

Declinul digital: aproape 40% dintre paginile de Internet au dispărut Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Internet

Cum reducem amprenta de carbon digitală? Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Internet

Microsoft propune o funcție „Big Brother” care înregistrează tot ce facem pe computer Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Internet

Dublarea vitezei de procesare a computerelor, posibilă printr-o metodă inovatoare Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Internet

Computerele obișnuite încă le pot întrece pe cele cuantice. Iată cum! Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Articole recomandate

Muzica

Un youtuber a făcut un remix inedit, balcanic, pentru piesa ”Clocks” a trupei Coldplay. În clip apare și Florin Salam. Scandalul iscat la concertul...

Internet

Declinul digital: aproape 40% dintre paginile de Internet au dispărut Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Internet

Cum reducem amprenta de carbon digitală? Voteaza articolul [Total voturi: 0 Scor general: 0]

Internet

Totul despre internetul pe smartphone în România. Oferte de date, topul sistemelor de operare în funcţie de consum şi calitatea reţelelor Voteaza articolul [Total...