Connect with us

Hi, what are you looking for?

Turism

Facebook influenteaza vacantele romanilor: jumatate din tinerii din orase aleg destinatiile in functie de postarile si fotografiile „prietenilor”

vacante

Retelele de socializare influenteaza din ce in ce mai mult decizia internautilor romani de a-si petrece vacantele in destinatii internationale. Astfel, circa 45% dintre tinerii de pana in 34 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si peste medie, isi planifica sejururile si in functie de pozele sau impresiile pe care prietenii le posteaza pe Facebook.

Conform datelor Paravion, femeile din mediul urban active pe Facebook reprezinta categoria cea mai influentata de retelele de socializare in alegerea vacantelor. Circa 60% dintre doamnele si domnisoarele active pe reteaua de socializare iau in calcul, pe lista scurta a destinatiilor de vacanta, experientele impartasite pe retelele sociale, prin poze si recenzii.

Ce destinatii prefera femeile?

vacante
Facebook influenteaza vacantele romanilor: jumatate din tinerii din orase aleg destinatiile in functie de postarile si fotografiile "prietenilor" 106

Din totalul femeilor care folosesc Facebook frecvent, cele cu varste intre 25 si 34 de ani, casatorite sau intr-o relatie, sunt cele mai active in zona de turism & leisure – in proportie de 25%. Acestea prefera destinatiile romantice, precum Paris si Praga, dar si pe cele insorite, cu o clima mai calduroasa decat cea din Romania, cum ar fi Barcelona, Roma sau insulele grecesti.

Cele mai convingatoare poze de pe retelele de socializare pentru categoria feminina prezinta peisajele pariziene cu turnul Eiffel, stradutele inguste din Roma si plajele cochete de la Marea Mediterana.

In ce vacante vor barbatii?

vacante
Facebook influenteaza vacantele romanilor: jumatate din tinerii din orase aleg destinatiile in functie de postarile si fotografiile "prietenilor" 107


Barbatii din mediul urban, activi, cu venituri peste medie reprezinta aproximativ 30% din totalul celor interesati de topicuri de calatorie pe retelele de socializare. Dintre acestia, tot cei cu varste intre 25 si 34 ani sunt cei mai predispusi la a-si planifica vacantele in functie de newsfeedul de pe Facebook.

Preferintele lor in materie de calatorii nu sunt cu mult diferite de cele ale femeilor, insa, in topul destinatiilor se afla statiunile de schi din muntii Alpi. Acestia apreciaza pozele cu peisaje montane, destinatiile cu atractii pentru sporturi de iarna, dar si pe cele care infatiseaza peisajele urbane din Paris, Roma sau Barcelona.

Remus Visan, director general al Paravion a declarat:

Trendurile in materie de alegere a unei noi destinatii de vacanta s-au schimbat in ultimii ani in randul romanilor. Turistii clasici, care intrau in agentii si cereau referinte sau cataloage, incep sa dispara si sunt inlocuiti de o noua generatie de turisti, care se informeaza de pe retelele de socializare. Nu de putine ori oamenii ne trimit mesaje insotite de pozele din vacanta pe care acestia le vad pe Facebook, prin care suntem rugati sa le oferim mai multe detalii privind destinatiile respective.

Reprezentantii companiei sunt de parere ca trendul se va dezvolta in urmatorii ani, avand in vedere gradul tot mai ridicat de utilizatori ai retelelor de socializare si usurinta cu care au acces la feedback personalizat pe aceste canale, direct de la comunitatile cu care se identifica.

Voteaza articolul
[Total voturi: 1 Scor general: 5]
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemanatoare

Turism

Unul dintre hobby-urile mele este reprezentat cu siguranta de calatoriile in muntii. Nu am fost de prea multe ori, dar atunci cand am fost...

Turism

Prinţul Charles promovează turismul românesc versiunea Marea Britanie: „Sunt descendentul lui Vlad Ţepeş” – „spune primul moştenitor la tronul britanic, în filmul de promovare...

Turism

Important centru cultural si de arta al tarii, Sibiul se mandreste cu muzeul de arta Brukenthal, primul din tara si unul dintre primele muzee...

Turism

Un sondaj care a fost realizat de o agentie de turism, concretizeaza ca Plaja Navagio din Insula Zakynthos fost cel mai votat loc pentru...

Turism

Parchetul de la Paris investigheaza daca un scurtcircuit electric a provacat incendiul care a izbucnit la Catedrala Notre Dame. O sursa juridica a declarat,...

Articole recomandate

Internet

Ratele de respingere sunt blestemul existentei blogurilor. Cu cat numarul acestora este mai mare, cu atat mai putin se implica cititorii, si cu atat...

Afaceri

Cel mai vizibil element al relatiilor publice – relatia cu media – a dezvoltat tactici care pot influenta opiniile publicului, pot schimba comportamente si...

Afaceri

Marketingul prin intermediul social media este primul pe lista managerilor de marketing, atunci cand isi propun sa promoveze vizibil un brand de la un...

Turism

Parchetul de la Paris investigheaza daca un scurtcircuit electric a provacat incendiul care a izbucnit la Catedrala Notre Dame. O sursa juridica a declarat,...