Rezumat:
Decizia a venit după ce serviciile secrete americane au informat că platformele de socializare online au fost folosite într-o campanie a ruşilor, care a avut ca scop influenţarea alegerilor din SUA din 2016, lucru negat de administraţia de la Moscova.
O secţie nou înfiinţată în cadrul Reuters se va ocupa de verificarea conţinuturilor – fotografii, înregistrări video, titluri etc. – dedicate utilizatorilor din SUA, în limbile engleză şi spaniolă, a anunţat agenţia de presă într-un comunicat.
Detaliile financiare ale tranzacţiei nu au fost făcute publice.
Reuters nu este singura companie cu care Facebook colaborează pentru verificarea conţinuturilor. Plarforma de socializare online a mai încheiat parteneriate în acest sens cu şapte companii, inclusiv Associated Press şi Agence France-Presse.
Citeşte şi
Un inginer de la Apple a suferit un accident auto la scurt timp după ce raportase o serie de probleme cu autopilotul Tesla
Citeşte şi
Bluetooth poate reprezenta o vulnerabilitate pentru unele dispozitive Android
Citeşte şi
Samsung lansează noua linie de telefoane Galaxy S20
Citeşte şi
Huawei şi Xiaomi pregătesc un atac frontal la Google. Ce au de gând să facă giganţii din China în curând
